Hoe kunnen wij u helpen?

Mijn Sodexo4You app werkt niet meer. Wat moet ik doen?  

Ga naar de App Store (iOS) of Google Play Store (Android) en verifieer of je de laatste versie van de app hebt. Indien dit niet het geval is, installeer dan de nieuwe versie door de app te updaten.

Werkt de app nog steeds niet?

Verwijder de Sodexo4You app en herinstalleer door te downloaden via de App Store (iOS) of Google Play Store (Android).

Indien je, ondanks deze twee opties, nog steeds geen verbinding kan maken, vraag dan een nieuw paswoord aan op www.sodexo4you.be, klik op “Inloggen” en kies “Wachtwoord vergeten”.

Hoe kan ik mijn PIN-code wijzigen?   

Om de PIN-code van uw Sodexo Card te wijzigen, volstaat het om onze Consumentendienst te contacteren op nummer 02/547.55.02 (24/24u – 7/7d) en de instructies van de interactieve vocale dienst op te volgen.

Ik heb 3 keer een verkeerde PIN-code ingegeven en mijn kaart is geblokkeerd. Wat moet ik doen?    

Indien u 3 keer een verkeerde PIN-code heeft ingevoerd, zal uw Sodexo Card automatisch geblokkeerd worden. Om ze te deblokkeren, kan u bellen naar de Consumentendienst naar het nummer 02/547 55 02 en de instructies van de interactieve vocale dienst opvolgen.

Ik ben mijn PIN-/PUK-code kwijt. Wat nu?  

Indien u uw PIN-/PUK-codes niet meer herinnert, kunt u zich wenden tot uw werkgever/personeelsdienst opdat de brief met PIN-/PUK-codes u opnieuw kan worden toegezonden.

U kan ook zelf een herverzending van het document met de PIN-/PUK-codes aanvragen. Hiervoor kan u onze Consumentendienst contacteren via e-mail naar info-sodexocard.be@sodexo.com of per telefoon op het nummer 02/547 55 02. U dient duidelijk uw naam, voornaam en geboortedatum te vermelden.

Opgelet: een nieuwe verzending van dit document kan mogelijk kosten met zich meebrengen.

Wat moet ik doen als mijn kaart verloren gaat/gestolen wordt?  

Sodexo werkt samen met Card Stop. In geval van verlies of een gestolen kaart, kan u naar het nummer 070/344 344 bellen. Deze dienst is 7d/24u beschikbaar, en gaat u helpen om uw kaart te blokkeren.

Bovendien zal de vervaldatum van de elektronische cheques die nog geldig waren op het moment van de blokkering van de kaart, verlengd worden.

Om meer informatie in verband met de blokkeringsprocedure van Card Stop, kunt u de website www.cardstop.be (rubriek "Wat blokkeren? - E-cheques kaarten") bezoeken.

Waar kan ik het saldo van mijn Sodexo Card raadplegen?  

Voor elk type van elektronisch extralegaal voordeel is er een aparte Sodexo-rekening voorzien. Indien u dus zowel e-Eco Pass® als e-Lunch Pass® toegekend krijgt, heeft u één unieke Sodexo Card die twee Sodexo-rekeningen vertegenwoordigt: één ecochequerekening en één maaltijdchequerekening. Deze rekeningen zijn helemaal van elkaar gescheiden, ook wat betreft raadpleging van het saldo, de historiek van de uitgevoerde transacties en de cheques die het eerst komen te vervallen.

U kunt het saldo van beide rekeningen en de historiek van de uitgevoerde transacties met uw Sodexo Card raadplegen via de volgende kanalen:

  • Het transactie- of kassaticket met daarop
    • het totale bedrag van de transactie,
    • het saldo dat nog op de Sodexo-rekening staat,
    • het bedrag en de geldigheidsduur van de elektronische cheques die eerst vervallen; 
  • Een waarschuwingsmail die u verwittigt dat er cheques gestort zijn en informatie geeft over hu geldigheidsdatum;
  • Uw beveiligde zone Sodexo4You;
  • Onze interactieve vocale dienst (24/24u – 7/7d): 02/547.55.02
  • De mobiele applicatie “Sodexo4You” die kan gedownload worden op https://sodexo4you.be/nl/content/applicatie
  • Het scherm van de betaalterminal, wanneer het saldo onvoldoende is.

Mijn kaart werkt niet. Wat moet ik doen?  

Indien uw kaart of uw PIN/PUK-codes niet werken, kunt u onze Consumentendienst contacteren per telefoon op het nummer 02 547 55 02 of per e-mail via info-sodexocard.be@sodexo.com.

Kan ik mijn PIN-code desactiveren?  

Ja, maar OPGELET: dit betekent dat uw transacties niet meer gevalideerd moeten worden aan de hand van een geheime code.

Uw transacties zijn daardoor veel minder beveiligd, zeker in geval van verlies of diefstal van uw Sodexo Card!

Om uw PIN-code te desactiveren, volstaat het om onze Consumentendienst te contacteren op het nummer  02/547.55.02 (24/24 – 7/7d) en de instructies van de interactieve vocale dienst op te volgen. U kunt ook op elk moment uw PIN-code terug activeren!

Moet ik mijn kaart activeren voor ik ze kan gebruiken?  

Activering is helemaal niet nodig.
De Sodexo Card kan gebruikt worden van zodra u ze ontvangt, op voorwaarde dat er reeds een eerste storting van elektronische cheques op de Sodexo-rekening heeft plaatsgevonden.

Hoe kom ik te weten waar ik mijn e-Lunch Pass® / (e-)Cadeau Pass® / (e-)Eco Pass® / Sport & Culture Pass® kan gebruiken?  

Om na te gaan waar u uw cheques kan besteden, kan u onze zoekmachine raadplegen:
https://sodexo4you.be/nl/passmap

Hoe lang zijn mijn elektronische cadeau-cheques geldig?  

De cadeau-cheques zijn 12 maanden geldig, en dit vanaf de dag van de storting op uw Sodexo-rekening.

De start- en vervaldata van uw elektronische cadeau-cheques kan u gemakkelijk op uw beveiligde website Sodexo4You (www.Sodexo4You.be) terugvinden.

U wenst meteen met ons contact op te nemen?

U vindt het antwoord niet op deze pagina? Heeft u nog een opmerking? Gebruik onderstaand formulier en we nemen zo snel mogelijk mogelijk contact met u op.

Dit veld is verplicht

Het nummer van de streepjescode van je Sodexo Card bestaat uit een reeks van 13 cijfers die je op de verso-zijde van je kaart terugvindt.

Dit veld is verplicht

Dit veld is verplicht

Dit veld is verplicht

Dit veld is verplicht

Dit veld is verplicht

Word lid

Schrijf je in op Sodexo4You en geniet van tal van voordelen dankzij je Sodexo-cheques!