De Sodexo Card

JOUW CHEQUES IN ELEKTRONISCHE VORM:
Al je voordelen op één kaart

 
  •  
    Beveiligde transacties
    De Sodexo Card® is even veilig als een bankkaart dankzij zijn geheime code.
  •  
    Een ecologische keuze
    Sodexo beschermt het milieu met deze recycleerbare en herbruikbare oplossing.
  •  
    Saldo altijd beschikbaar

    Door een account aan te maken op sodexo4you.be op via de app van Sodexo4You raadpleeg je snel en makkelijk je saldo!

  •  
    Een unieke kaart
    Al je extralegale voordelen verzameld. Je Lunch Pass®, Eco Pass® en Cadeau Pass® staan samen op één kaart!

3 producten beschikbaar op de Sodexo Card®

Je Sodexo Card® in 5 vragen

Hoe raadpleeg ik mijn saldo?  

Raadpleeg je saldo via de volgende kanalen:

  • De website www.sodexo4you.be
  • De mobiele app Sodexo4You
  • Het kasticket dat je ontvangt bij elke transactie met je Sodexo Card®
  • De e-mail waarmee we jou informeren over het opladen van je cheques
  • Per telefoon 24u/24 et 7d/7 op 02/547.55.02

Download de app gratis

Met de mobiele app Sodexo4you, raadpleeg je jouw Sodexo-rekening waar en wanneer jij dat wil!

Hoe raadpleeg ik de historiek van mijn uitgaves?  

Je kan al je transacties bekijken op jouw beveiligde pagina op www.sodexo4you.be of via de mobiele app Sodexo4You. 

Hoe wijzig ik mijn pincode?  

Je kan de pincode van je Sodexo Card® wijzigen door te bellen naar onze klantendienst op 02/547.55.02 (24u/24 - 7d/7) en de instructies te volgen.

Hoe blokkeer ik mijn kaart bij verlies of diefstal? Card Stop  

Sodexo werkt samen met Card Stop. Bij verlies of diefstal volstaat een oproep naar 070 344 344 (7d/7, 24u/24) om je kaart te blokkeren.

Eens Card Stop je heeft geïdentificeerd, wordt Sodexo op de hoogte gebracht van de blokkering van je Sodexo Card®. Er wordt meteen een nieuwe kaart (met een nieuwe brief en een nieuwe pincode) voor je aangemaakt. De kaart wordt binnen de 6 werkdagen aan de post afgeleverd. Bovendien wordt de vervaldatum van de elektronische cheques die nog geldig waren op het ogenblik van de blokkering, met 10 dagen verlengd. 

Hoe deblokkeer ik mijn kaart bij een foutieve pincode?  

Als je 3 keer een verkeerde pincode hebt ingevoerd, wordt je Sodexo Card® automatisch geblokkeerd.

Om de kaart te deblokkeren, bel je naar 02/547.55.02, kies je optie 3 en volg je de instructies. De kaart zal vervolgens automatisch gedeblokkeerd worden na 30 minuten.

Word lid

Schrijf je in op Sodexo4You en geniet van tal van voordelen dankzij je Sodexo-cheques!

Bekijk op elk ogenblik het saldo van je Sodexo Card®

Ontdek waar je Sodexo-cheques bij jou in de buurt kan gebruiken

Geniet van mooie kortingen

Ontdek onze artikels met handige tips en ideeën