Door een account aan te maken op sodexo4you.be op via de app van Sodexo4You raadpleeg je snel en makkelijk je saldo!
Raadpleeg je saldo via de volgende kanalen:
Je kan al je transacties bekijken op jouw beveiligde pagina op www.sodexo4you.be of via de mobiele app Sodexo4You.
Je kan de pincode van je Sodexo Card wijzigen door te bellen naar onze klantendienst op 02/547.55.02 (24u/24 - 7d/7) en de instructies te volgen.
In geval van verlies of diefstal van jouw kaart, kan je met een eenvoudig telefoontje naar onze klantendienst op 02/547.55.02 optie 2 (bereikbaar 7 dagen op 7, 24 uur op 24) jouw kaart blokkeren.
Zodra Sodexo je heeft geïdentificeerd, zal de aanvraag om jouw Sodexo Card te blokkeren en een nieuwe kaart (en een nieuwe brief met een nieuwe PIN-code) te produceren onmiddellijk worden gestart. De kaart zal binnen 10 werkdagen op het postkantoor worden afgeleverd en via de gebruikelijke kanalen naar jou verstuurd worden. Bovendien zal de vervaldatum van de elektronische cheques die nog geldig waren op het moment van de blokkering van de kaart, verlengd worden met 10 dagen.
Als je 3 keer een verkeerde pincode hebt ingevoerd, wordt je Sodexo Card automatisch geblokkeerd.
Om de kaart te deblokkeren, bel je naar 02/547.55.02, kies je optie 4 en volg je de instructies. De kaart zal vervolgens automatisch gedeblokkeerd worden na 30 minuten.
Vooraleer je een betaling uitvoert met je Lunch Pass via de Payconic app by Bancontact, moet je nakijken of je je Sodexo Card goed hebt toegevoegd aan de Payconic app by Bancontact. Vervolgens ga je na of je in je Sodexo4You-profiel op www.sodexo4you.be, online en mobiele betalingen goed hebt toegestaan. Zonder deze toestemming zijn dit soort betalingen immers onmogelijk.
Kan je ondanks de toevoeging van je Sodexo Card en de activering van de online en mobiele betalingen nog altijd niet betalen met je Lunch Pass via de Payconiq by Bancontact app? Dan raden we je aan om per e-mail contact op te nemen met het support team via support@payconiq.be
Het ingehouden bedrag stemt overeen met het bedrag dat je hebt ingevuld op je smartphone en dat werd bevestigd door de handelaar op het ogenblik van de transactie. Als het bedrag van de Lunch Pass dat is ingehouden niet overeenstemt met (en hoger ligt dan) het totaalbedrag van je aankopen, dan raden we je aan om dit rechtstreeks met de handelaar te bespreken en samen een bevredigende manier te vinden om het teveel betaalde bedrag terug te vorderen.
Om je Sodexo Card toe te voegen, bekijk deze video
Zorg er eerst voor dat je jouw Sodexo Card hebt toegevoegd aan de Payconiq by Bancontact-app en bekijk daarna de video.
Je vindt veel antwoorden op de Payconiq FAQ.
Schrijf je in op Sodexo4You en geniet van tal van voordelen dankzij je Sodexo-cheques!
Bekijk je saldo op je Sodexo Card op elk moment
Bekijk waar je je Sodexo-cheques kunt besteden bij jou in de buurt
Geniet van exclusieve kortingen en promo's
Blogposts vol ideeën om je Sodexo-cheques te besteden