De Sodexo Card

JOUW CHEQUES IN ELEKTRONISCHE VORM:
Al je voordelen op één kaart

 
  •  
    Betalingsmethoden
    Met de Sodexo Card kan je contactloos betalen bij onze partners en mobiel via de Payconiq by Bancontact-app.
  •  
    Beveiligde transacties
    De Sodexo Card is even veilig als een bankkaart dankzij zijn geheime code.
  •  
    Online betalen
    Shop online wanneer je wil zonder je te verplaatsen. Je kan de lijst van handelaars die de online betaling aanvaarden hier raadplegen.
  •  
    Saldo altijd beschikbaar

    Door een account aan te maken op sodexo4you.be op via de app van Sodexo4You raadpleeg je snel en makkelijk je saldo!

  •  
    Een unieke kaart
    Al je extralegale voordelen verzameld. Je Lunch Pass, Eco Pass, Cadeau Pass en Consumption Pass staan samen op één kaart!

4 producten beschikbaar op de Sodexo Card

Je Sodexo Card in 5 vragen

Hoe raadpleeg ik mijn saldo?  

Raadpleeg je saldo via de volgende kanalen:

  • De website www.sodexo4you.be
  • De mobiele app Sodexo4You
  • Het kasticket dat je ontvangt bij elke transactie met je Sodexo Card
  • De e-mail waarmee we jou informeren over het opladen van je cheques
  • Per telefoon 24u/24 et 7d/7 op 02/547.55.02

Download de app gratis

Met de mobiele app Sodexo4you, raadpleeg je jouw Sodexo-rekening waar en wanneer jij dat wil!

Hoe raadpleeg ik de historiek van mijn uitgaves?  

Je kan al je transacties bekijken op jouw beveiligde pagina op www.sodexo4you.be of via de mobiele app Sodexo4You. 

Hoe wijzig ik mijn pincode?  

Je kan de pincode van je Sodexo Card wijzigen door te bellen naar onze klantendienst op 02/547.55.02 (24u/24 - 7d/7) en de instructies te volgen.

Hoe blokkeer ik mijn kaart bij verlies of diefstal?   

In geval van verlies of diefstal van jouw kaart, kan je met een eenvoudig telefoontje naar onze klantendienst op 02/547.55.02 optie 2 (bereikbaar 7 dagen op 7, 24 uur op 24) jouw kaart blokkeren.

Zodra Sodexo je heeft geïdentificeerd, zal de aanvraag om jouw Sodexo Card te blokkeren en een nieuwe kaart (en een nieuwe brief met een nieuwe PIN-code) te produceren onmiddellijk worden gestart. De kaart zal binnen 10 werkdagen op het postkantoor worden afgeleverd en via de gebruikelijke kanalen naar jou verstuurd worden. Bovendien zal de vervaldatum van de elektronische cheques die nog geldig waren op het moment van de blokkering van de kaart, verlengd worden met 10 dagen.

Hoe deblokkeer ik mijn kaart bij een foutieve pincode?  

Als je 3 keer een verkeerde pincode hebt ingevoerd, wordt je Sodexo Card automatisch geblokkeerd.

Om de kaart te deblokkeren, bel je naar 02/547.55.02, kies je optie 4 en volg je de instructies. De kaart zal vervolgens automatisch gedeblokkeerd worden na 30 minuten.




Betalen met Payconiq

Ik wil met mijn Lunch Pass betalen via de Payconic app maar dit werkt niet. Hoe kan ik dit oplossen?   

Vooraleer je een betaling uitvoert met je Lunch Pass via de Payconic app by Bancontact, moet je nakijken of je je Sodexo Card goed hebt toegevoegd aan de Payconic app by Bancontact. Vervolgens ga je na of je in je Sodexo4You-profiel op www.sodexo4you.be, online en mobiele betalingen goed hebt toegestaan. Zonder deze toestemming zijn dit soort betalingen immers onmogelijk.

Kan je ondanks de toevoeging van je Sodexo Card en de activering van de online en mobiele betalingen nog altijd niet betalen met je Lunch Pass via de Payconiq by Bancontact app? Dan raden we je aan om per e-mail contact op te nemen met het support team via support@payconiq.be

Ik heb zonet een betaling uitgevoerd met mijn Lunch Pass via de Payconiq by Bancontact app, maar ik stel vast dat het ingehouden bedrag niet correct is (en hoger dan het bedrag dat ik in werkelijk moest betalen). Wat nu ?  

Het ingehouden bedrag stemt overeen met het bedrag dat je hebt ingevuld op je smartphone en dat werd bevestigd door de handelaar op het ogenblik van de transactie. Als het bedrag van de Lunch Pass dat is ingehouden niet overeenstemt met (en hoger ligt dan) het totaalbedrag van je aankopen, dan raden we je aan om dit rechtstreeks met de handelaar te bespreken en samen een bevredigende manier te vinden om het teveel betaalde bedrag terug te vorderen.

Hoe voeg je je Sodexo Card toe aan de Payconiq by Bancontact-app?  

Om je Sodexo Card toe te voegen, bekijk deze video

Hoe kan ik betalen met maaltijdcheques in de Payconiq by Bancontact-app?  

Zorg er eerst voor dat je jouw Sodexo Card hebt toegevoegd aan de Payconiq by Bancontact-app en bekijk daarna de video.

Ik heb andere vragen over het gebruik van mijn Sodexo-cheques met Payconiq by Bancontact.  

Je vindt veel antwoorden op de Payconiq FAQ.

Word lid,

Schrijf je in op Sodexo4You en geniet van tal van voordelen dankzij je Sodexo-cheques!

Je saldo

Bekijk je saldo op je Sodexo Card op elk moment

De kaart

Bekijk waar je je Sodexo-cheques kunt besteden bij jou in de buurt

Promoties

Geniet van exclusieve kortingen en promo's

Blogs

Blogposts vol ideeën om je Sodexo-cheques te besteden